Baza wiedzy
Centrum pomocy ARCONET > Help Desk > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Procedura AIG dla serwisu

Rozwiązanie

PROCEDURA AIG

19.08.2015

 

Wszystkie naprawy będą zgłaszane wyłącznie  poprzez  Arconet.

Gdy Klient zgłosi się bezpośrednio do Serwisu, ten powinien poprosić go o skontaktowanie się bezpośrednio z Ubezpieczycielem.

Naprawa powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie.

Kontakt telefoniczny z Klientem musi nastąpić w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia przez Serwis. Zgłoszenia są przesyłane emailem i SMSem. Bardzo proszę o aktualizację danych.

Całkowity Koszt naprawy wraz z częściami i dojazdem, nie wymagający zgody ubezpieczyciela wynosi do 200 zł. netto o ile w zleceniu nie ma innych dyspozycji. (dotyczy tylko dużego AGD)

W przypadku możliwości naprawy na miejscu u klienta możliwe jest uzyskanie decyzji telefonicznie pod numerem 22 528 51 86 w godz. 9.00 – 17.00

UWAGA: Specjalnie do obsługi Ubezpieczycieli stworzyliśmy aplikację na smartfon.
Jest dostępna przez link zawarty w powiadomieniu SMS i umożliwia:
- sprawdzenie szczegółów zlecenia, w tym danych Klienta
- nawiązanie połączenia z Klientem, zarejestrowanie tego faktu i obsługę chat
- uproszczoną rejestrację ekspertyzy z podpowiedzią składników
- zrobienie zdjęć i dodanie do zlecenia
- wybór z listy otwartych zleceń zdalnych

Ekspertyza powinna zawierać:

- koszt części z wyszczególnieniem co ma być naprawiane

- koszt usługi (według cennika Arconet)

- koszt transportu (transport liczony do ekspertyzy i do naprawy – w przypadku braku zgody na

  naprawę koszt transportu jest pomniejszony o 50%)

  Przed ewentualną naprawą proszę sprawdzić czy dane z certyfikatu są zgodne z danymi z tabliczki

   znamionowej urządzenia.

 - prawdopodobną przyczynę powstania awarii

- prognozowany termin zakończenia usługi – oznaczany jako okres oczekiwania na części i

  naprawę sprzętu.

- datę produkcji sprzętu

Obowiązkowy dojazd do klienta dla produktów powyżej 10 kg.

Produkty do 10 kg. Klient powinien dostarczyć sam, w przypadku dużej odległości (powyżej 30 km.) można zamówić kuriera poprzez Arconet.

Ekspertyzę i zapytania należy wpisywać do systemu raportowego w okienku ChatSerwis - Gwarant

Po zakończonej naprawie zlecenie  niezwłocznie należy rozliczyć w systemie raportowym Arconet.

 

ZA ZLECENIE ZAKOŃCZONE UWAŻA SIĘ ROZLICZONE W SYSTEMIE RAPORTOWYM ARCONET, A NIE TYLKO U KLIENTA.

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły Procedury WARTA dla serwisu
PROCEDURA KURIERSKA - bezpieczna przesyłka
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 17
Kategoria: Naprawa gwarancyjna
Data dodania: 2015-11-23 11:59:05
Wyświetleń: 63
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 3.2/5.0 (9)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies